Campanii Informare

Stire2

Campania F.O.C. - Flăcările Omoară Copii


  • Anul Inițierii: 2012
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii la locuinţe și implicit al victimelor din rândul copiilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: reprezentanţii legali ai copiilor: părinţi, bunici, asistenţi sociali etc
  • Materiale suport: 1 spot video, 1 spot audio, flyere, afișe, stickere și cutii de chibrituri personalizate
  • Site: www.facebook.com/flacarileomoaracopii
Stire2

Campania RISC. Proiectul I – Renunță! Improvizațiile sunt Catastrofale


  • Anul Inițierii: 2013
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii și explozii generate de improvizații la instalațiile electrice și de gaze naturale la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 5 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

Campania RISC. Proiectul II – Siguranța nu este un joc de noroc


  • Anul Inițierii: 2014
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de coșurile de fum la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 4 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

Campania RISC. Proiectul III – Siguranța nu este un joc de noroc


  • Anul Inițierii: 2015
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de improvizații și de suprasolicitarea instalațiilor electrice la locuinţele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 2 spoturi animate, 4 spoturi audio, flyere, afișe
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

Campania NU TREMUR LA CUTREMUR


  • Anul Inițierii: 2015
  • Partener instituțional:
  • Obiectivul de bază al campaniei: informarea, conștientizare și pregătirea populației pentru a reacționa corect în situația producerii unui cutremur de magnitudine ridicată
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți, atât din mediul urban cât și rural.
  • Materiale suport: 7 spoturi video animate, flyere, afișe, stickere, leaflet-uri
  • Site: www.nutremurlacutremur.ro
Stire2

Campania RISC. Proiectul IV – Mai bine previi decât să nu fii


  • Anul Inițierii: 2016
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de victime și a pagubelor materiale produse de incendiile la locuințe
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 2 spoturi audio, flyere, afișe
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

Campania Ziua Informării Preventive - Marți 13


  • Anul Inițierii: 2011
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice tipurilor de situaţii de urgenţă
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, flyere, stickere, afișe
  • Site: www.facebook.com/informarepreventiva
Stire2

Campania RISC. Proiectul V – Mai bine previi decât să nu fii


  • Anul Inițierii: 2018
  • Partener instituțional: E-on România
  • Obiectivul de bază al campaniei: conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul scăpărilor de gaze în locuințe
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 3 spoturi video, afișe, flyere, stickere
  • Site: www.risc.info.ro
Stire2

Ai grijă la cea mai mare grijă-siguranța copilului tău


  • Anul Inițierii: 2020
  • Partener instituțional: E.On România,Delgaz Grid
  • Obiectivul de bază al campaniei: Proiectul își propune conștientizarea adulților asupra importanței supravegherii copiilor și a respectării regulilor de siguranță în locuințe
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: Spoturi video, afișe, flyere, stickere
  • Site: www.risc.info.ro
Stire2

MIE NU MI SE POATE INTAMPLA


  • Anul Inițierii: 2023
  • Obiectivul de bază al campaniei: Proiectul își propune conștientizarea adulților asupra pericolelor la care se expun în situația nerespectării măsurilor de prevenire în caz de inundaţii, respectiv pentru prevenirea înecului
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: Spoturi video și audio, afișe
  • Site: igsu.ro
Stire2

ÎNDEPĂRTEAZĂ PERICOLELE! PROTEJEAZĂ-I PE CEI DRAGI!


  • Anul Inițierii: 2023
  • Partener instituțional: E.On România,Delgaz Grid
  • Obiectivul de bază al campaniei: Campania își propune să sublinieze importanța decisivă a măsurilor de prevenire care trebuie respectate pentru preîntâmpinarea incendiilor la locuințe
  • Grupul țintă al acțiunilor: adulții
  • Materiale suport: Spoturi video și audio, afișe, flyere
  • Site: www.risc.info.ro