Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii la locuinţe și implicit al victimelor din rândul copiilor
Grupul țintă al acțiunilor: reprezentanţii legali ai copiilor: părinţi, bunici, asistenţi sociali etc
Materiale suport: 1 spot video, 1 spot audio, flyere, afișe, stickere și cutii de chibrituri personalizate
Site: www.facebook.com/flacarileomoaracopii
Campania RISC. Proiectul I – Renunță! Improvizațiile sunt Catastrofale
Anul Inițierii: 2013
Partener instituțional: E-on România
Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii și explozii generate de improvizații la instalațiile electrice și de gaze naturale la locuinţele cetățenilor
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
Campania RISC. Proiectul III – Siguranța nu este un joc de noroc
Anul Inițierii: 2015
Partener instituțional: E-on România
Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de incendii generate de improvizații și de suprasolicitarea instalațiilor electrice la locuinţele cetățenilor
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
Obiectivul de bază al campaniei: informarea, conștientizare și pregătirea populației pentru a reacționa corect în situația producerii unui cutremur de magnitudine ridicată
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți, atât din mediul urban cât și rural.
Materiale suport: 7 spoturi video animate, flyere, afișe, stickere, leaflet-uri
Site: www.nutremurlacutremur.ro
Campania RISC. Proiectul IV – Mai bine previi decât să nu fii
Anul Inițierii: 2016
Partener instituțional: E-on România
Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numărului de victime și a pagubelor materiale produse de incendiile la locuințe
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
Obiectivul de bază al campaniei: conştientizarea cetăţenilor asupra pericolelor la care se pot expune în cazul nerespectării măsurilor şi regulilor de comportare specifice tipurilor de situaţii de urgenţă
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
Ai grijă la cea mai mare grijă-siguranța copilului tău
Anul Inițierii: 2012
Partener instituțional: E.On România,Delgaz Grid
Obiectivul de bază al campaniei: Proiectul își propune conștientizarea adulților asupra importanței supravegherii copiilor și a respectării regulilor de siguranță în locuințe
Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți